Ehlieyân

Ehlieyân
@Deepthought
"Arayış lezzeti olmasaydı ben ölürdüm."
Belki de her sabah görmek için can attıkları bir yüz vardır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şükür ki, naiflik imdadımıza yetişmişti.
Konuşan, yazan ve karşı çıkan insanlara ihtiyacımız var. Kendi nefislerinde Babil kuleleri dikenlere, bütün sesleri susturup kendi sesini ilahi bir avaz gibi sunanlara karşı çıkacak insanlara ihtiyacımız var.
Gel! Sen denizsin neden çekildin? İnanamaz hiç kimse senin kuruyuşuna Senin tükendiğine inanmaz hiç kimse Bir kişi, kendisinden Ve kendi etrafında dönmesinden Meydana gelen düş çemberinden mi ibaret? İnsan bir kıtlık mı, bereket mi? Neyin kıtlığı ve neyin bereketi... Sezai Karakoç
Beni gönlümde hürriyet sahibi kıl..