Defne

Defne
@DefneMutlu
Çünkü insan ahmak bir yaratıktır, son derece ahmak! Daha doğrusu ahmak değil de nankördür; eşine rastlanmayacak derecede nankördür.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büyük adam düşmeyegörsün , gözdesi de uçar gider; Yoksul adam kalkındımı , düşmanları dosta döner.
Aşk büyük olunca, korkuya döner küçük kuşkular ; Küçük korkular büyüyorsa, bil ki orda büyük aşk var.
Boyalarını filan da duymadım sanma. Tanrı size bir yüz vermiş, siz bir başkasını yapıyorsunuz kendinize.
Var olmak ya da olmamak, mesele bu. Gözü dönmüş talihin sapanına , oklarına, İçin için katlanmak mı daha soylu, Yoksa, bir dertler denizine karşı silaha sarılıp Son vermek mi onlara? Ölmek, uyumak ... Hepsi bu ... ve bir uykuyla Yürek sızısına ve bedeni bekleyen Binlerce doğal darbeye son verdik diyebilmek. Hangi insan gönülden istemez bu bitişi! Ölmek, uyumak ... uyumak, belki rüya görmek. Ha! İş burda. Çünkü o ölüm uykusunda, Şu fani bedenden sıyrılıp çıktığımızda , Göreceğimiz rüyalar bizi duraksatır ister istemez. İşte felaketi onca uzun ömürlü kılan da bu Kim katlanırdı yoksa zamanın kırbaçlarına, küfürlerine, Zorbaın haksızlığına, kibirli adamın hakaretine? Hor görülen aşkın acılarına , adaletin gecikmesine, Devlet görevlisinin kendini bilmezliğine, Sabırla bekleyen erdemli kişinin , Değersiz insanlardan gördüğü muameleye, İnsan yalın bir hançer darbesiyle hesabı kesebilecekken? Kim katlanırdı , bu yorgun yaşamın yükü altında Homurdanıp terlemeye, Ölümden sonraki bir şeyin korkusu olmasaydı ? Sınırlarını bir geçenin bir daha dönmediği O bilinmeyen ülkenin korkusu kafamızı karıştırıp Bizleri, tanımadığımız derdere koşup gitmektense, Başımızdakilere katlanmak zorunda bırakmasaydı? İşte bunları düşündükçe