Defne

Defne
@DefneMutlu
Puan vermedi·86 syf.··
2021 19. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 18 Kasım 2021 22:11
Bir solukta okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. Çok iyi, çok güzel anlatilmiş bir hikaye. O kadar güzel anlatilmiş ki, karekterin heyecanini, korkusunu, acelesini kisaca tüm duygularini birlikte yaşadim. Herkes mutlaka en az bir Stefen Zweig kitabini okumali.
Kuş Kapanı ve DönüşümStefan Zweig · Maviçatı Yayınları · 20201,743 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·68 syf.··
2021 15. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2021 12:27
Okuduğum en iyi aşk kitabıydı. Genelde aşk kitaplarını sevmem ama bu farklıydı. Kesinlikle herkes okumalı. Satrançtan sonra Stefen Zwaig'in bir kitabini daha başlar başlamaz bitirdim.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma