Bir solukta okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. Çok iyi, çok güzel anlatilmiş bir hikaye. O kadar güzel anlatilmiş ki, karekterin heyecanini, korkusunu, acelesini kisaca tüm duygularini birlikte yaşadim. Herkes mutlaka en az bir Stefen Zweig kitabini okumali.
Okuduğum en iyi aşk kitabıydı. Genelde aşk kitaplarını sevmem ama bu farklıydı. Kesinlikle herkes okumalı. Satrançtan sonra Stefen Zwaig'in bir kitabini daha başlar başlamaz bitirdim.