Ayşe Kulin in hemen her kitabını okuyan birisi olarak bu kitabı begendigimi maalesef söyleyemeyeceğim.Aceleye gelmiş bilimkurgu tadinda.Kendinin o bildiğimiz tarzının dışında bir eser olmuş.
"Bu dünyada herkes bir şey olmaya çalışırken ,sen hiç ol.Menzilin yokluk olsun.İnsanın çömlekten farkı olmamalı.Nasil ki çömleği tutan dısındaki biçim değil,içindeki boşluk ise insanı ayakta tutan da benlik zannı değil , hiçlik bilincidir."