Auschwitz Kütüphanecisi İnsanoğlunun kötülüğünün bir sınırı var mı? Nazi Almanyasında geçen gerçek bir hayat hikayesi.Okurken yer yer evet hala bu Dünya bu kadar kötülüğe rağmen nasıl dönüyor diye cok sorguladım.Psikolojik olarak kaldıramadığım kısımları binlerce insanın bizzat yaşadığını bilmek...O dönemi okumak isterim diyenler için tavsiye edebilirim.Daha güzel ve daha adil bir dünya bizimle olsun
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk 50 sayfa gerçekten bırakmamak için mücadele ettiğimi söyleyebilirim.Genel olarak kişisel gelişim ile sentezlenmis bir roman tadında diyebilirim.Son 100 sayfadan yazar çok sık tekrara düşmüş genel olarak edebi bir dil yok hatta çok sık okey kelimesini görmek eğer hala dile bir hassasiyetiniz varsa canınızı sıkabilir.Populer olarak sık gördüğüm bir eser olduğu için alıp okudum diyebilirim.Vaktim çok biraz kafam boşalsın diye alıp okuyabilirsiniz.