Ahmet Ümit in harika bir kitabına daha başlama şansına erişebildik.
Mitolojiyle polisiye bu kadar etkileyici sunulabilir.Kesinlikle okuyunuz Ve kitaptan bir alıntı verelim anlayana...
"Korkarlardı, ama bir süreliğine. Çünkü insan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı. İyiliği de kötülüğü de, acıyı da mutluluğu da, korkuyu da sevinci de unuturlardı. Evet, işte böylesine aptala bir canlıydı insan... .."
Yıldız komiser acaba Başkomiser in yerine olur mu ki diye okuya okuya bir çırpıda bitirdim kitabı.Kalemine sağlık Ahmet Ümit