Keşke biraz yaşamış olsaydınız herkesin sorgu sual etmeden, orasına burasına takılmadan, kıyısının köşesinin hesabını tutmadan yaşadığı gibi yaşasaydınız siz de bira hayatı. Bir anını, birkaç dakikasını ne kadarı oluyorsa o kadarını... Keşke birinin elinden bir bardak su içseydiniz, yıkasaydı içinizin karanlığını, arıtsaydı kederinizi.
Su şifadır malum, içseydiniz biraz. Kana kana olmasa da yana yana...