Gülcan

Gülcan
@Defte
Reklam
"Zaman durup bizi beklemiyor" dedi en son adam. "Biz neyin daha değerli olduğunu anlamaya çalışırken sessizce yanımızdan geçip gidiyor."
Keşke yarınlara ertelediğimiz şeylerin biz onlara eriştiğimizde birer pişmanlığa dönüşeceğini vaktiyle görebilseydik.
İnsan bazen kafasını iki elinin arasına alır ya... Ağırlaşan düşüncelerini taşıyabilmek içindir o.
Keşke biraz yaşamış olsaydınız herkesin sorgu sual etmeden, orasına burasına takılmadan, kıyısının köşesinin hesabını tutmadan yaşadığı gibi yaşasaydınız siz de bira hayatı. Bir anını, birkaç dakikasını ne kadarı oluyorsa o kadarını... Keşke birinin elinden bir bardak su içseydiniz, yıkasaydı içinizin karanlığını, arıtsaydı kederinizi. Su şifadır malum, içseydiniz biraz. Kana kana olmasa da yana yana...
Reklam