Gülcan

Gülcan
@Defte
Yalnızlık bizim içeriye ve dışarıya ışık veren biricik penceremizdir Ömür Hanım... İki kanadı vardır, istekten ve korkudan ; çarpar durur bir ömür içimizde...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlamak ağırlaştıkça ağırlaşmıştı. "Acıyla yaşamak çok zor dedi. Haklılıkla pişmanlığın ebruli sesiyle yeniden sustu: İnanmadan yaşamak da... "
Sonrs biz gideriz. Kapanıp yazdığımız ne varsa yolumuz olur. Kalbimiz çoktan neştedir uzaklara.
Bir gönül kırgınlığının acısını dindirecek bir yolculuk yapılmadı henüz.
Senin kabın küçükse deryanın günahı ne?