Medusa’nın Ölü Kumları 1
Normalde çok fazla kitabı okumadan ileti paylaşmam çünkü sonunda ne olacağını bilmeden başka okuyucuları yönlendirmek istemem ancak bu kitap hakkında bitirmeden yazmam gerekiyor. Ben genel olarak tür seçmeyen bir okuyucuyum bir kitapta aradığım şeyler var ise tür farketmeksizin her türü okurum. Fanatstik ise kendi kulvarında bazı kriterlere sahip olmalı benim için örn: kitabın ilk başından bin tane bilgi yüklemesi yapmamalı, sürükleyici olmalı, -ki bu diğer kitaplar için de geçerli- evreni güzel olmalı vs MÖK ise bu konuda gerçekten çok başarılı olmuş, buradan Maral'ı tebrik ediyorum. Daha kitabın başlrındayım bile denilebilir ancak kitap hem yazım dili ile (zaten bu konuda maralı öneririm) hem de sürükleyiciliği ve gizemleri ile okuyucuya acaba sonra ne olacak duygusunu yaşatıyor
Bu kitap hakkında yorum yapmam da istenmişti o yüzden şimdiden söyleyeyim, kitabı beğensem de beğenmesem de bir inceleme gelecek
Mutlu kalınnnnnn (6n ile) (*^。^*)