Kendi dilim bile içimi açmaya yetmezken , başka bir dil yaralarımı nasıl saracaktı ? O günlerden bu yana çok zaman geçti , çok sular aktı. Artık çok iyi konuşuyor ama hiçbir şey anlatamıyorum sanırım .Söylemeye söylemeye içimdekilerin nasıl söyleneceğini unuttum galiba.