Beyin Tanrı; dini Psikolojidir
{Ben kendimin cinsiyim; normsuz, yasasız ve örneksizim.}
Tıp..Psikiyatri..Nöropsikiyatri..
Biraz felsefe..Biraz edebiyat..Biraz şiir..Çokça keman.Büyük bir nefes doğa bilimi.
... hissettiğimiz şeyleri gerçekliğin kendisinden çok farklı bir biçimde ifade etmek ama kısa bir süre sonra ifade ettiğimiz şeyi gerçekliğin kendisi gibi kabul etmek.
İnsanların gerçek yaşantılarını, görüntüler dünyasının altındaki gerçek dünyayı keşfettiğimiz zaman, dışarıdan bakıldığında son derece sade ama içi gizli hazinelerle, işkence odalarıyla ya da iskeletlerle dolu bir eve girmiş kadar şaşırırız.
Çok okumaktan mıdır yoksa analizci olmamdan mı kaynaklı bilmiyorum ama en başından sonunu tahmin ettiğim bir kitaptı.
Kahve yanında, yolda, bir bankta... Her yerde okunabilir.
Filmi yapılıyormuş, senaryo 5.1 eder.
Gerilim yok, zamane romanı.