Beyin Tanrı; dini Psikolojidir
{Ben kendimin cinsiyim; normsuz, yasasız ve örneksizim.}
Tıp..Psikiyatri..Nöropsikiyatri..
Biraz felsefe..Biraz edebiyat..Biraz şiir..Çokça keman.Büyük bir nefes doğa bilimi.
Her vaat bir tehdittir; her kayıpsa bir bulma.Korkular cesaretlerden doğar; şüphelerse kesinliklelerden. Rüyalar başka bir olası gerçekliği haber verir, hezeyanlar ise bir başkasını.
Bugünü yaşamayı nasıl sevebiliriz?
Kendimiz için okumayı nasıl öğrenebiliriz?
Zamanı nasıl iyi kullanabiliriz?
Nasıl başarıyla acı çekebiliriz?
Duygularımızı nasıl ifade edebiliriz?
Nasıl iyi bir arkadaş olabiliriz?
Gözlerimizi nasıl açabiliriz?
Aşkta nasıl mutlu olabiliriz?
Kitapları elimizden nasıl bırakabiliriz?
...
Kitabın ana başlıkları :) Okunmayı hak ediyor.