dünyayı her şeyiyle seviyorum ve buna senin sol omzun da dahil,hayır önce sağ omzundu,işte bu yüzden canım isteyince eğilip öpüyorum ve sol omzunu da seviyorum,ormandayken üstüm de ki yüzünü,ormandayken altımda ki yüzünü ve neredeyse çıplak duran göğsünde dinlenmeyi seviyorum. İşte bu yüzden bizim çoktan bir olduğumuzu söylerken haklısın ve ben bundan korkmuyorum,aksine bu benim tek mutluluğum,tek övüncüm"
"seni seviyorum işte,şaşkın seviyorum seni,dibindeki küçük bir çakıl taşını sevmesi gibi denizin,benim sevgim de seni aynı böyle sarıp kucaklıyor - ve eğer Tanrı izin verirse sende ki çakıl taşı da ben olurum"