Biz insanlar çelişki dolu tuhaf yaratıklariz baksana halimize kendi inşa ettiğimiz hapishanelerde yaşıyoruz ; adına ev, aile akrabalar, töreler diyerek...
İnsanların bana güçlüsün demesinden bıktım.
Nerem güçlü?
Haksızlıklara karşı boyun eğmem mi, güçlü biri gibi durmam mı, acımı kimseyle paylaşmamam mı?
Z.Ç.