Serap ÇAĞRI

Serap ÇAĞRI
@Deli_ball
İNCİNSEN DE İNCİTME ...
Batıda hayaller gerçekleştirmek için kurulur, doğuda gerçeklerden kaçmak
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Düşünün Çünkü henüz yasaklanmadı." George orwell
Koca bir damla gözyaşıyım ben… Düşsem, “Kimin gözünden attın kendini?” derler… Kocaman bir gözyaşı var içimde, Baksalar, “Dünya tersine dönmüş” derler… O bir damlada kendilerini görmek istemedikleri için… Ben renksizim, yorgunum, beceriksizim… Yendiler beni… Ama kim? Neden? Şimdi kalbinin attığını sanan, koca bir hasretim… Adına yaşamak dedikleri meczup bir garabetim… Bir Salı pazarında toplanmayı bekleyen, çürümüş bir melodiyim… Oysa ki; Adına sevgi dedikleri, tanrının en güzel cezasının temsilcileriydik biz… Sen vardın… Ben vardım… Onur Can vardı… Koca bir şişenin dibiyim şimdi… Uçurumun kenarında… Bize hasret… Halil Sezai
Oysa ki; Adına Sevgi, Dedikleri Tanrının En Güzel Cezasının Temsilcisiydik biz.
İntiharın, en büyük günahlardan birisi olduğunu biliyorum. Ama mutsuz olmak da büyük bir günahtır. Mutsuzken başka insanları incitirsiniz. Bu da bir günah değil mi? Başkalarını incittiğinizde bu bir günah değil midir? Ailenin incitiyorsun, arkadaşlarını kendini incitiyorsun, Bu bu günah değil mi Eğer seni incitiyorsam bu bı günah değil mi Fakat kendimi öldürürsem bu bı günah, Haklısınız Size yakın olan insanları incitiyorsanız bu da büyük bir günahtır. Allah'ın bağışlayıcı ve dolayısıyla büyük olduğunu düşünüyorum. O yarattıklarının acı çektiğini görmek istemez. Allah belki de bizi zorla yaşamaya mecbur etmiyeceğinden çok yücedir. Bu çözüm insana bağışlanması dan dolayıdır. Bunun anlamı hakkında hiç düşündünüz mü?