Mini etek giydiğinde yollu, baş örtüsü ve manto kullandığında yobaz, pantolon giyersek erkek gibi... Ne lan bu? Çıplak mı gezmeliyiz? Size ne? Git kendini eleştirmeye başlasana sen, dış görünüşü falan geç. Önce o beynini kullanıp kullanmadığını eleştir. Kadın olmak kötü yada zor değil. Beyin kullanmamak için çırpınan ahmakların olduğu bu dünyada yaşamak zor. Kadın ağlarsa sorun yok, erkek ağlarsa ibne olur, kız gibi olur. Erkek sesli kahkaha atarsa sorun yok, kadın atarsa sürtük olur. Erkekler çıkarıp amcaya göstermeli, kızlar ise bebekleriyle oynamalı. Ne lan bu insanların sizden çektiği? Sizin o itliklerinizi örtmek için insan kürkü giyip de insan olduğunuzu düşünmenizden bıktım. İnsan karşısındakinin de insan olduğunu bilmeli, hayvanların tapulu bir mal olmadığını bilmeli. Kadınlar sizin nefretinizi kusabileceğiniz insanlar değil. Kadınlar çiçek de değil, kadın insandır. Erkekler sert olmak zorunda değil. Erkekler de insandır. Eğer benim insan olduğumu anlamayacak ve buna göre davranmayacaksan hiç karşılaşmayalım. Daha fazla it görmeye tahammülüm yok.
* it derken bahsettiğim o masum hayvanlar değil, onlar ile bunlar bir olamaz.