Annem çok sevinmelerin kadınıydı.
Bazen sevinince annem gibi,
Rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına.
Annem çok sevinmelerin kadınıydı,
Sıcak yemeklerin.
Başına diktikleri o taş,
Ne zaman dokunsam soğuktur oysa.
Ben okşadığımda ama, ısınır sanki biraz.
Sevgili Didem Madak'la tanışabilmeyi gerçekten çok isterdim.
Dizelerindeki samimiyeti bir de onun dilinden kopan sözcüklerle duymak eminim daha güzel olurdu.
Didem Madak'ın bu kitabı ilk okuduğum kitabıydı ve içindeki samimiyeti, doğallığı gerçekten hissettiriyor.
Yakın zamanın şairi olan Didem Madak ne yazık ki erken yaşta (41) hayata gözlerini yummuş. Onu şiire iten şey, 13 yaşında annesinin kanser sebebiyle vefatı olmuş. Bu derin hüznü bazı şiirlerinde görmek mümkün. Şiirlerinde umutlar, mutluluklar, kırgınlıklar, kırıklar... Çok şey anlatıyor Didem Madak'ın dizeleri.
Keşke tanışabilseydim, hayatı bana biraz daha öğrettiği için ona içten bir teşekkür etmek isterdim.
İncelememi onun dizeleriyle bitirmek istiyorum:
Vasiyetimdir:
Dalgınlığınıza gelmek istiyorum
Ve kaybolmak o dalgınlıkta.
Keyifli okumalar dilerim. Umarım siz de severek okursunuz :) Ah'lar AğacıDidem Madak