📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Klasikleri okumayı her zaman çok sevmişimdir ve ilgi duymuşumdur . Madam Bovary de bu ilgimin boş olmadığını tekrar gösterdi bana . Roman ; arzuları ,istekleri ve hayatinin her anında kaçamak heyecanlar yaşamak için ailesini , mal varlığını ve kendisine duyulan sevgileri bencilce kullanan Emma' nın hayatı üzerine kurulu. Bence yazıldığı döneme göre ( her ne kadar tepki toplamış olsa da ) Flaubert 'in natüralist akimdan yararlandığını açıkça belli eden eserlerden birisi. Ben kitabı okurken çok zevk aldım ve bir kez daha insan nefsinin one ne kadar keskin uçurumlara sürükleyebileceğini gördüm .
Emma hayatından tam olarak istediklerini bulamamış bir kadın olarak çıkıyor karşımıza . Evliliğe dair hayallerinin bir bir suya düştügünü hissederek hayatı kendine zindan ediyor ... Kitaptaki olaylar zaten bunu çok açık gözler önune seriyor.
Kitabı çok severek okudum . Bir insan nefsinin onu nerelere sürükleyebileceğini görmek isterseniz okumanızı öneririm .
Madam BovaryGustave Flaubert · Can Yayınları · 202440,9bin okunma