Bir yerden sonra kimsenin kalmadığını anlarsın zamanında kardeş deyip canını verdiğin insanlar bile gün olur vazgeçerler
senden sonra daha öncede fark ettiğim gibiydi benim senden başka kimsem yok çok yalnızım ve bu yalnızlık beni korkutuyor senden başka kimsem yok ve sende yanımda olmuyorsun lütfen çok kötüyüm bir mesajın ile ne kadar iyi olacam bunu en iyi bilen sensin…
#Ç❤️