Demane♤

Demane♤
@Demane45
Keşke dedeler ölümsüz olsa..
Elde etmenin de vakti vardır, yitirmenin de. Elde tutmanında vakti vardır, bırakmanında; sevginin de vakti vardır, nefretin de; savaşın da vakti vardır, barışın da.
Reklam
İnsanlardan ayrılmak üzücüdür; mekanlarsa altı üstü mekanlardır.
Armağan, onu verenin lütfudur.
Umut gözlemi bulandırır.

Demane♤

, bir kitap okudu
9/10
·384 syf.·
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Elizabeth Hoyt
8.2/10 · 178 okunma
Reklam