Benim gerçekten sevdiğim insanlar azdır, beğendiklerim ise büsbütün az.
Dünyayı görüp tanıdıkça, hoşnutsuzluğum artıyor, insanların iç yüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını ; iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum.
| Gurur ve Önyargı