Sizi bilmem ama benim en sevdiğim yazar Stefan Zweig'dır.
Betimlemelerine bayılıyorum; bu kitaba gelecek olursak Bahsettiğim betimlemelerin en yoğun olduğu kitaplarından biri. Ben okurken kendimi kitabın içinde gibi hissettim. En sevdiğim kitaplardan biri oldu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bence birinci kitabı ikinciye göre daha iyiydi. Bu kitapta biraz daha eğlendirilmeye çalışılmış okuyucuyu. Birinci kitap daha çok bilgiye dayalıydı. Benim görüşlerim bunlar.
İyi okumalar :) :) :)