Bu dünyayı birlikte yarattık, gelin her zaman böyle yapalım:insanlar arasındaki engelleri kaldıralım,bütün oyunları birlikte oynayalım,birlikte seyredelim,kendimize isimler vermeyelim,yaptığımız işlerle varolalım,bunun dışında kalan bütün sahte unvanları,kurumları ,insanın kendini üstün bir şey saymasına yol açan düzenleri yok sayalım.....