Bir Yıldız Böceği ile Bir Yolcu

Reklam
En iyisi düşünmemekti.Kaçmaktı.Kendi içine kaçmak.Fakat bir içim var mıydı?Hatta ben var mıydım?Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi.
Şu hakikati kendi hayatım bana ögretti: İnsanoğlu , insanoğlunun cehennemidir
İnsan birisini bu kadar severse nasıl darılır?...diyordu.Hiç darılabilir mi?Muhakkak yorulmuştur.
Reklam