Demir….

Demir….
@Demir_006
Eğitim hayatımı Ankara’da tamamladım kendi iş kendi işimi kurdum kendi işimle ilgileniyorum şu an 
yap sat
Kendi işim
ankara
Ankara
7 okur puanı
Mart 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sevişmek
Ve sevişmek seninle Geceden başlayıp Sabahın ilk ışıklarına kadar, Tüm edepsizliğimi edebime çivileyip, Sırılsıklam olana kadar..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ödümüz patlıyor acı çekmekten Oysa; Biraz da acıdır, Aşkın mayası. Kaçınamazsın.
Gülüşünde bir mana var, Saklayamazsın.
"Şimdi sana söylenecek tek cümle: Bende sana yetecek kadar ben kalmadı..."
Ayağında diken yarası olmayan, Sinesine gül kokusu süremez!... (Şems-i Tebrizi)