İnsanoğlu hayatı boyunca evden çıkar sonra tekrar döner,
ama birgün çıkar bir daha dönmez.
Hayatında kimseye zulmetmemeye, kimseden nefret etmemeye,
kimseyi yaralamamaya, kimseden kendisini üstün görmemeye özen gösterenlere müjdeler olsun, ne güzel bir ahlaka sahipler.
Atalarımız ne güzel demiş.
Gözünü toprak doyursun diye...
tabiki anlayana...