ilyada

ilyada
@Demli_cay
Ah,insan ne kadar da geçici bir varlık,öyle ki,varoluşunun hayatının öneminden en çok emin olduğu yerde,sevdiklerinin ruhunda,anılarında en sahici etkileri bırakabildiği yerlerde bile yok olup gidiyor iater istemez, hem de çok kısa bir süre içinde!
Sayfa 117 - Koridor·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzünde bir insanın diğerini kolayca anlaması ne mümkün!
Sayfa 71 - Koridor·Kitabı okudu
"İnsan insandir,tutkular kabardığında ya da insan doğasının sınırlarını hissettiğimizde,sahip olabildiğimiz azıcık düşünme gücü devreye ya çok az girer ya da hiç girmez."
Sayfa 71 - Koridor·Kitabı okudu
Ancak duygudaşlık kurabilirsek o konu hakkında konuşma şerefine sahip olabiliriz.
Sayfa 69 - Koridor·Kitabı okudu
"Hangi dürtüyle gerçekleşmiş olursa olsun bazı eylemler her zaman suçtur"
Sayfa 66 - Koridor·Kitabı okudu