Ah,insan ne kadar da geçici bir varlık,öyle ki,varoluşunun hayatının öneminden en çok emin olduğu yerde,sevdiklerinin ruhunda,anılarında en sahici etkileri bırakabildiği yerlerde bile yok olup gidiyor iater istemez, hem de çok kısa bir süre içinde!
"İnsan insandir,tutkular kabardığında ya da insan doğasının sınırlarını hissettiğimizde,sahip olabildiğimiz azıcık düşünme gücü devreye ya çok az girer ya da hiç girmez."