Rızkını aramak hikayeden hikayeye...Ve bazen aradığına dönüşmek.Ve bazen de ararken, neyi bulmaktan geldiğini hatırlamak.Korkuda arzuyu, çirkinde güzeli, kötülükte iyiyi bulabilmek böyle mümkün.Sanatta da hayatta da. Ötekinde kendini, kendinde Rabbini bilmek gibi.
Hangi dilde yaşarsak yaşayalım; kâinat okunması gereken bir kitaptır ve her harfi Yaradan'ı işaret eder.Bu işaretleri afaktan enfüse, dışarıdan içe doğru okuyabildiğimiz ölçüde bir medeniyet dili kurabiliriz..........İnsanlığın ortak dili olmalı bu.