Rukiye CEYLAN

Hayatım ağrıyor,eksiklik diyesim geliyor bazen.Ama eksiklik deyince sanki birşeyler b-varmış da bir şeyler yokmuş gibi oluyor.Hayır öyle değil.Eksiklik değil.Bunun adı boşluk,hiçlik,karanlık,havasızlık,suskunluk ama eksiklik değil.
Sayfa 43 - Profil Kitap·Kitabı okudu
Reklam
Derdi olanın cümlesini tamamlamaya nefesi yetmez.
Profil Kitap·Kitabı okudu
Gece her şeyin üzerini örter,diye düşünür insan.Oysa gecenin örttüğünden çok hatırlattıkları vardır. Hatırlatırken sarstıkları, sarsarken suskunlaştırdıkları, suskunlaştırırken acıttıkları.
Sayfa 31 - Profil Kitap·Kitabı okudu
Yalancı bir peygambere inanmaktan daha kötüsü,bir peygambere yalandan inanmaktır.
Sayfa 28 - Profil Kitap·Kitabı okudu
Şimdi de ki; olsun,bu da geçer!