Hayatım ağrıyor,eksiklik diyesim geliyor bazen.Ama eksiklik deyince sanki birşeyler b-varmış da bir şeyler yokmuş gibi oluyor.Hayır öyle değil.Eksiklik değil.Bunun adı boşluk,hiçlik,karanlık,havasızlık,suskunluk ama eksiklik değil.
Gece her şeyin üzerini örter,diye düşünür insan.Oysa gecenin örttüğünden çok hatırlattıkları vardır. Hatırlatırken sarstıkları, sarsarken suskunlaştırdıkları, suskunlaştırırken acıttıkları.