"Yaşananlar her birimizi ayrı ayrı etkiler. Kimi güzel anılarımız arasında yer alırken kimi de her aklımıza geldiğinde içimizi yakar. İşin kötüsü insanoğlu çoğu zaman tatlı değil acı olan anıların peşine düşer çünkü onların izi her zaman daha derindir."