Nurcan Atmaca Çetin

Nurcan Atmaca Çetin
@Dender
"İşte artık biliyorum, yalnızım ve her yer karanlık!"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yaşananlar her birimizi ayrı ayrı etkiler. Kimi güzel anılarımız arasında yer alırken kimi de her aklımıza geldiğinde içimizi yakar. İşin kötüsü insanoğlu çoğu zaman tatlı değil acı olan anıların peşine düşer çünkü onların izi her zaman daha derindir."
"İnsanın olgunlaşabilmesi için acılarla yoğrulması gerekir çünkü o acılar hem taş,hem heykeltıraştır"
"Yeryüzündeki bütün ıstıraplar aza kanaat etmemekten doğar"
"biz bazı şeyleri unuttuk sansak da ,onlar bizim bugünkü hayatımızı etkilemeye ve yönlendirmeye devam ederler"