Roman, her şey yolundaymış gibi umutla bitiyor. Bizdeki romanların çoğunda ne çok şey değişip gelişerek hep olumlu bir sonuca ulaşıveriyor; işte bu beni şaşırtıyor. Galiba böyle eserlerde romanın istediği değil de ,yazarın istediği gerçekleşmekte... İyi ama yazarın ruhunda bir daralma yoksa , niye yazarak yaratmaya kalkışsın ki ?