Feremli Kitap

Ne hüzünlü bir başlangıçta her şey.
Sayfa 217 - Everest·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Proleter devrimciler, 'Sanat politikanın emridir' diyorlar. Bense sanat, sanatçının devrimidir, onun 'o olması' politikasıdır,diyorum.
Sayfa 117 - Everest·Kitabı okudu
1000Kitap
Dostlarının cinayetlerinden çok, dostlarının yanlışları yaralar insanı.
Sayfa 116 - Everest·Kitabı okudu
Edebiyat
Roman, her şey yolundaymış gibi umutla bitiyor. Bizdeki romanların çoğunda ne çok şey değişip gelişerek hep olumlu bir sonuca ulaşıveriyor; işte bu beni şaşırtıyor. Galiba böyle eserlerde romanın istediği değil de ,yazarın istediği gerçekleşmekte... İyi ama yazarın ruhunda bir daralma yoksa , niye yazarak yaratmaya kalkışsın ki ?
Sayfa 111 - Everest·Kitabı okudu
Edebiyat
Çehov kahramanları gibiyiz.Olga, Maşa, İrina: (hayat oyunumuz Olga'nın şu sözleriyle bitecektir): 'Yaşamak lazım!'
Sayfa 97 - Everest·Kitabı okudu