📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Normalde bu kadar ağlatacağını düşünmezdim ama kitaptaki anlatım tarzı ve hissedilerek yazılan kısımlar çok iyiydi.Bir kısım da idam mahkumunun kızıyla yaptığı konuşma kısmı “3 saatim var 3 saat sonra öleceğim” bu cümle zaten kitabı açıklıyor gibi ama bir yandan da kitabın ara ara ters köşe yapacağını düşünüyorsun ama istediğimiz gibi olmuyor maalesef. Bir kitap ne kadar kusursuz denilirse bu kitap da tamamiyle öyle