Öncelikle herkese keyifli okumalar diliyorum..
Kitaba gelecek olursak. Ben alıntı yapacak bir şey bulamadım. Belki benim eksikliğinden kaynaklanıyordur. Amma velakin bir şeyler eksikti kitapta adını koyamıyorum. Giriş gelişme neyse de sonuç kısmı biraz oldu bittiye gelmiş gibi. Okumazsaniz bir şey kaybedermisiniz bilmiyorum. Okursanız da bir sürü volkanizma, dag vs. hakkında bilgi sahibi olursunuz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!