Ahmet Deniz

Ahmet Deniz
@Deniz601
Bizler ; Elindeki Sigaradan Daha Çok Yanmış İnsanlarız . . ! Unutma Kardeş ; Acısı Çok Olanın , Gülüşü Güzel Olur . . !
Çiçek de açar elbet, mühim olan beklenektir.🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse "SEN gibi olmaz değil Ben kimseye " SEN olma fırsatı VERMEDİM..!
Ve AşK... Görmeden bir ömür ayını sevdaya her gün yeniden sevdalanmaktı🍁🍁🍁
BİZ" SENLE; HİÇ "SARILMADKI" ..."KOKUN", HİÇ ÜZERİME "SİNMEDİ", HİÇ GELMEDİk, "GÖZGÖZE".... ....DEĞMEDİ ELÎN ELÎME AMA "ÖZLEDİK",🍂 ...."ÇOK" ÖZLEDİK" VE "UNUTMA".... ....EN GÜZEL "BİZ" Sevdik...!!!