Ahmet Deniz

Ahmet Deniz
@Deniz601
Bizler ; Elindeki Sigaradan Daha Çok Yanmış İnsanlarız . . ! Unutma Kardeş ; Acısı Çok Olanın , Gülüşü Güzel Olur . . !
Sarılsana Bana Tamda Bu Gece înancım kalmamışken Hîç Bîr şeye....!!!🥀🍂🥀🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kalbim Dinamit Kuyusu” adlı eserinden..
Acının şiddetli oluşu değil sürekli oluşu yoruyor bizi.
Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım. . .!