Ahmet Deniz

Ahmet Deniz
@Deniz601
Bizler ; Elindeki Sigaradan Daha Çok Yanmış İnsanlarız . . ! Unutma Kardeş ; Acısı Çok Olanın , Gülüşü Güzel Olur . . !
Yağmur başladı. . .Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk çare midir yalnızlığa? Yoksa tutsak mı eder yüreğine? Ya da uçurur mu kafesindeki çırpınan kuşu, özgür bırakır mı? Aşk nedir sahi? Aşk sevmektir sevginin de doz aşımı yoktur. Korkmayın doya doya sevin sarmalayın sevdiğinizi…
Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin. . .
Ne hissettiysen onu söyle, gitmek isterse bırak gitsin. ‘Çünkü aşk bir film gibidir, oturup iki defa izlemeyeceksin'.
Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme. . .Yanıma gel, Mevzu KALBİMDE!