Havvanur

Bedenim, ruhum ve zihnim çok yorgun.
7/10
·792 syf.··
2025 15. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2025 15:11
Bu kitaptan ne beklediğimi bilmiyordum ama bunu beklemediğimden kesinlikle eminim. Bazı açılardan bakıldığında serinin en iyi kitabı sayılabilir, ama bazı açılardan da en kötü kitabı. Kitabı gece saat 2-3 gibi bitirmiştim ve sabah uyandığımda kitapla ilgili aklımda akılda tutulmayı hak eden hiçbir şey yoktu. Imogen mühür gücünü kullanarak hafızamı silmiş gibi hissediyordum hahaha:DD Kaldığım sayfa sayısını hatırlamaya çalışırken kitabı bitirdiğimi fark ettim ve aklımda kocaman bir NEDEN sorusu vardı. Ben bu kitabı neden okudum? Bu kitabın bana kazandırdığı ne? Ara kitap gözüyle bile bakamıyorum çünkü ara kitap sayılabilmesi için bu kadar kafa yormaması gerekiyordu. Kitabı bitirme süreci eziyetti yani anlayacağınız. Bütün bunları söyleyerek kitabı henüz okumayanların hevesini kırmak istemiyorum. Evet, kötü olan çok yanı var ama iyi olan yanları da var. Özellikle ilk iki kitapla kıyasladığımda Rebecca'yı takdir ettiğim birkaç konu oldu. Rebecca çok iyi bir yazar değil, bu konuda anlaşalım. Hatta ilk iki kitabı okuduğumda onun iyi bir yazar olduğunu bile düşünmüyordum ama bu kitabı bitirdikten sonra iyi olmaya yatkın bir yazar olduğunu fark ettim. Işık var yani:) ama bunun için başka yazarlar gibi olmayı ve özellikle hayranlarının suyuna gitmeyi, yani sırf onlar sevdiği için onların istediği gibi yazmayı bırakması lazım. Eğer kendi tarzını yaratır ve kendi yolunda ilerlerse gelecekte iyi işler başaracağına inanıyorum. İncelemeyi uzatmak istemiyorum ama yazmaya başladıkça uzuyor gibi:) o yüzden önce kitabın iyi yanlarından sonra da kötü yanlarından bahsedip bitirelim. Spoiler olmayacak merak etmeyin:) İyi yanlarından ilki bence kesinlikle evren. İlk iki kitabı okuyanlar bilir, epik fantastik bir even olduğunu hatırlatan tek şey ejderhalardı ama ejderhalarla
Oniks FırtınaRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20251,605 okunma
Havvanur isimli okura yanıt verildi
Havvanur
Sümeyye first of her name mother of cats ben yanlis anlamisim tesekkurler acikladigin icin
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bedenim, ruhum ve zihnim çok yorgun.
7/10
·792 syf.··
2025 15. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2025 15:11
Bu kitaptan ne beklediğimi bilmiyordum ama bunu beklemediğimden kesinlikle eminim. Bazı açılardan bakıldığında serinin en iyi kitabı sayılabilir, ama bazı açılardan da en kötü kitabı. Kitabı gece saat 2-3 gibi bitirmiştim ve sabah uyandığımda kitapla ilgili aklımda akılda tutulmayı hak eden hiçbir şey yoktu. Imogen mühür gücünü kullanarak hafızamı silmiş gibi hissediyordum hahaha:DD Kaldığım sayfa sayısını hatırlamaya çalışırken kitabı bitirdiğimi fark ettim ve aklımda kocaman bir NEDEN sorusu vardı. Ben bu kitabı neden okudum? Bu kitabın bana kazandırdığı ne? Ara kitap gözüyle bile bakamıyorum çünkü ara kitap sayılabilmesi için bu kadar kafa yormaması gerekiyordu. Kitabı bitirme süreci eziyetti yani anlayacağınız. Bütün bunları söyleyerek kitabı henüz okumayanların hevesini kırmak istemiyorum. Evet, kötü olan çok yanı var ama iyi olan yanları da var. Özellikle ilk iki kitapla kıyasladığımda Rebecca'yı takdir ettiğim birkaç konu oldu. Rebecca çok iyi bir yazar değil, bu konuda anlaşalım. Hatta ilk iki kitabı okuduğumda onun iyi bir yazar olduğunu bile düşünmüyordum ama bu kitabı bitirdikten sonra iyi olmaya yatkın bir yazar olduğunu fark ettim. Işık var yani:) ama bunun için başka yazarlar gibi olmayı ve özellikle hayranlarının suyuna gitmeyi, yani sırf onlar sevdiği için onların istediği gibi yazmayı bırakması lazım. Eğer kendi tarzını yaratır ve kendi yolunda ilerlerse gelecekte iyi işler başaracağına inanıyorum. İncelemeyi uzatmak istemiyorum ama yazmaya başladıkça uzuyor gibi:) o yüzden önce kitabın iyi yanlarından sonra da kötü yanlarından bahsedip bitirelim. Spoiler olmayacak merak etmeyin:) İyi yanlarından ilki bence kesinlikle evren. İlk iki kitabı okuyanlar bilir, epik fantastik bir even olduğunu hatırlatan tek şey ejderhalardı ama ejderhalarla
Oniks FırtınaRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20251,605 okunma
Havvanur isimli okura yanıt verildi
Havvanur
Sümeyye first of her name mother of cats oluyo mu derken ölüyo mu demek istemiştim aslında venin olarak dirildiği yazdığı için
Bedenim, ruhum ve zihnim çok yorgun.
7/10
·792 syf.··
2025 15. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2025 15:11
Bu kitaptan ne beklediğimi bilmiyordum ama bunu beklemediğimden kesinlikle eminim. Bazı açılardan bakıldığında serinin en iyi kitabı sayılabilir, ama bazı açılardan da en kötü kitabı. Kitabı gece saat 2-3 gibi bitirmiştim ve sabah uyandığımda kitapla ilgili aklımda akılda tutulmayı hak eden hiçbir şey yoktu. Imogen mühür gücünü kullanarak hafızamı silmiş gibi hissediyordum hahaha:DD Kaldığım sayfa sayısını hatırlamaya çalışırken kitabı bitirdiğimi fark ettim ve aklımda kocaman bir NEDEN sorusu vardı. Ben bu kitabı neden okudum? Bu kitabın bana kazandırdığı ne? Ara kitap gözüyle bile bakamıyorum çünkü ara kitap sayılabilmesi için bu kadar kafa yormaması gerekiyordu. Kitabı bitirme süreci eziyetti yani anlayacağınız. Bütün bunları söyleyerek kitabı henüz okumayanların hevesini kırmak istemiyorum. Evet, kötü olan çok yanı var ama iyi olan yanları da var. Özellikle ilk iki kitapla kıyasladığımda Rebecca'yı takdir ettiğim birkaç konu oldu. Rebecca çok iyi bir yazar değil, bu konuda anlaşalım. Hatta ilk iki kitabı okuduğumda onun iyi bir yazar olduğunu bile düşünmüyordum ama bu kitabı bitirdikten sonra iyi olmaya yatkın bir yazar olduğunu fark ettim. Işık var yani:) ama bunun için başka yazarlar gibi olmayı ve özellikle hayranlarının suyuna gitmeyi, yani sırf onlar sevdiği için onların istediği gibi yazmayı bırakması lazım. Eğer kendi tarzını yaratır ve kendi yolunda ilerlerse gelecekte iyi işler başaracağına inanıyorum. İncelemeyi uzatmak istemiyorum ama yazmaya başladıkça uzuyor gibi:) o yüzden önce kitabın iyi yanlarından sonra da kötü yanlarından bahsedip bitirelim. Spoiler olmayacak merak etmeyin:) İyi yanlarından ilki bence kesinlikle evren. İlk iki kitabı okuyanlar bilir, epik fantastik bir even olduğunu hatırlatan tek şey ejderhalardı ama ejderhalarla
Oniks FırtınaRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20251,605 okunma
Havvanur
Kitabi okuyodum su an da teori kisminda brennanin venin olarak dirilmesi demissiniz oluyo mu yani 😭😭😭