Bir kerecik olsun çiçek koklamamış, hiç yıldız görmemiş, hiç kimseyi sevmemiş. Sayıları toplamaktan başka bir şey yapmamış hayatında.Yine de bütün gün senin gibi "Önemli bir adamım!Ciddi bir adamım!der dururdu.Gururundan yanına varılmazdı.
Ama adam değil mantarın tekiydi.
İnsanın arkadaşını unutması ne acı.Kaldı ki arkadaşı olan kaç kişi var içimizde?Bir gün onu unutursam gözleri sayılardan başka şey görmeyen büyüklere dönerim.
Büyükler sayılara bayılırlar.
Tutalım, onlara yeni edindiğiniz bir arkadaştan
söz açtınız, asıl sorulacak şeyleri sormazlar. Sesi
nasılmış, hangi oyunları seversin, kelebek biriktirir miymiş, sormazlar bile. "Kaç yaşında?"
derler, "Kaç kardeşi var? Kaç kilo? Babası kaç para
kazanıyor?" Bu türlü bilgilerle onu tanıdıklarını
sanirlar.