Utanıyorum ya ! Biz bir deprem ülkesiyiz, fakat müteahhitler vb. ucuz mal kullanmaktan kolonları düzensizce ve korunaksız yapmaktan , normalde kullanılması gereken malzemeleri kullanmaktan kaçmaktan veya azar kullanmaktan, satarken de ;9.0 olsa yıkılmaz çok sağlamdır diyip 2 milyona satanlardan utanıyorum.