Bu serinin ilk kitabını bana arkadaşım hediye almıştı. Kitabın konusunu kısaca özetlemek gerekirse bir yetimhanede 30 tane çocuk bir gün kimliği belirli olmayan bir damgacı tarafından yarasa işareti ile damgalıyor. Bu damganın amacı katılın yıllar sonra kurbanlarını bulup öldürecek olması. Sedef adındaki baş karakterimiz de bu yetimhanede büyümüş fakat sonrasında kaçmış. Kaçtıktan sonra da üzerine iftira atıldığı için hapse girmek zorunda kalmış . Birgün Sedef hapisten erken çıkacağını öğreniyor. Sebebi ise bir takım eğitmenlerin hayatta kalan yarasa simgesine sahip olanları bulmak ve onları eğitmektir. Sedef de bu eğitime dahildir. Sedef eğitime gittiğinde oradaki diğer insanlar ile tanışırken herkes yavaş yavaş birbirlerini daha önce tanıdıkları ve çocukken yurtta çok yakın arkadaş olduklarını hatırlar.Tabii ki eğitimler sırasında Sedef ve eğitmeni arasında bir çekim vardır. Fakat bir kural var ; Eğitmenler çaylaklara aşık olamaz. İlk kitapta çok fazla olay olmuyordu genel olarak karakterleri tanıyorduk fakat sonra ki kitaplar beni bitirdi...
Açıkçası okuma alışkanlığımı Karantina serisi ile kazandım . Fakat şuan da bana çok saçma geliyor. Beyza'nın kitaplarını okumayı çok sevmem. Bu kitabı tatilde deniz kenarında stand açılmıştı oradan aldım. 3-4 saatte bitti. Kafa dağıtmalıktı fakat sonu biraz gereksiz uzatılmıştı. Bir daha okurum dediğim bir kitap değildi. Fakat hiç sevmedim dediğim bir kitapta değildi. Dediğim gibi ben tatilde kafam dağılsın diye okudum.
Spoii!!!
İlk kitabını okurken sanki televizyondan lise dizisi izliyormuş gibi hissettim. Dedim ki olsun belki güzel gider sonlara doğru ama Allah aşkına 21. Yy'de okla vurulmak nedir. Diyelim ki vuruldum, oku çıkarıp havuza atlayıp, kızı kurtarmak ne ya? Her ne kadar söylensem dahi ikinci kitapta Varis ADİN diyerek gezdiğim doğrudur. Birinci kitap serideki en sevmediğim kitaptı. Kitapları sevme sıram ; Kül kelebek>Matem çiçekleri> Kelebeği öldürmek . İkinci kitapta herşey netleşti. Ağzım açık okudum. Birinci kitabı ne kadar gömsem dahi beğendiğim kısımlar vardı. O zaman alıntıyla incelemeyi bitiriyorum .
"Ellerimize bak Ada. Ellerimize bak ve bana benim için yaratılmadığını söyle."
Okuyun okutun. Ng Kabal'ın okuduğum ilk fakat en beğendiğim serisiydi. İlk 30 sayfadan sonra kitabın evreni beni kendi içine çekti. BA-YIL-DIM. Nova Arın'ı mı seçecek Daren'i mi derken kafayı yedim galiba. Spoi olmasın diye söylemiyorum fakat benim kalbim birinci kitabın başından beri Daren ve Arın savaşı veriyor. Bir yanım Arın'ı seçsin diyor diğer yanım kapa çeneni tabii ki Daren'i seçmeli diyor. Başta da dediğim gibi OKUYUN OKUTUN!!!
Dilara'nın beğendiğim kitaplarından biriydi. Kafa dağıtmalık bir kitaptı. Gece okuduğum kitaplardandı. Vincent ile Kitana'nın aşkını hafif bir tebessüm ile okudum.