Bu kitabı okurken, "göz göre göre gelen cinayete toplum nasıl da sessiz, tepkisiz kalmış, görüyor musunuz" mesajını çok da güçlü hissetmedim ben. "ecelden kaçılmaz", "yazgıya bozgu olmaz" mesajları bence çok daha baskın Zaten savcının aralara serpiştirilen notları da bu minvalde.