Ebeveynlerin hataları çok...Hep erkek çocuklarını üstün tuttular kız çocuklarını hizmetçi olarak gördüler.
Erkek çapkınlık yaptı ama kız çocuğu hep başını kaldıramadı,şort giydik diye laf saydılar !
Yemek yapmayı kızlara ögretiyorlar, araba kullanmayı erkeklere bu seferde niye erkekleri yemek yapmamakla, kızlarıda araba kullanmamakla suçluyorlar.
Bilinçsiz bir şekilde çocuk yapıyorsunuz ama maddi, manevi ihtiyaçlarını karşılayabiliyor musunuz???