Ben artık muhafazakar görünümlü olup her türlü pisliği yapan, saygı ve sevgi göstermediği halde saygı ve sevgi bekleyen,cinsiyetçi,faşistırkçı,anlayışsız,başkalarının hayatlarına sürekli müdahale eden,namus bekçiliği yapıp en ahlaksızlardan olan insanlardan bıktım.Gerçi bunlara insan diyemeyeceğim dersem iyi insanlara haksızlık olur..!