D

D
Yeterince deh dersek hayalimizdeki yere varabiliriz!..
buluşmak ve kavuşmak bambaşka eylemler. birbirini özleyen çoğu insan buluşur fakat her insan kavuşamaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Beni anlamanız için sizi terk etmem mi lazım? “ Cemil Meriç
Siyah Kuş
Bak!İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor, İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken!.. Jan Ender Can
Edebiyat
Ay’a adanan gün ışığında ölmez!..
Değerli bir acıyı hakkıyla yaşayıp zamanı gelip de o acı geçtiğinde, ondan geriye kalanı varlığına bir armağan kılana ne mutlu..'