D

D
Yeterince deh dersek hayalimizdeki yere varabiliriz!..
“Birliktelik” bu kelime bu çağda yazıldığı kadar kolay değil, çok kalabalık her yer ve Herkesin de bir fikri var; onca sesin içinde iki kişinin sadece birbirini duymaya gayret ederek birbirini sevmesi kolay değil!.. ‘Bir’ olmak yaşadıkça öğreniyor,aşkın en güzel hali şu: Kişi önce kendini sonra karşındakini tanıyor ,seni tanıdığıma memnun oldum ;seni sen halinle beni ben halimle sevmeyi başardığımız günler,aylar, yıllar olsun🙏
İlişkiler
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Belki de mutlu son sadece yoluna devam etmektir...' - He's Just Not That Into You
'Biriyle yüklenemediğiniz sıfatlar, giremediğiniz şekiller, başka biriyle dünyanın en kolay ‘oluru’ olur. Sebepsiz, bazen biriyle olan, bazen biriyle olmaz.' - 500 Days of Summer
'Belki de hayatımızı değiştirecek insanlar yolda yürürken sessiz sedasız geçmişlerdir yanımızdan.' - Something Borrowed
İkimiz birbirimize bakarız.İkimizin de bir damla gözyaşı yoktur gözünde.Gülümseriz.Oysa çok acıklı gelir bana halimiz.Gülünecek kadar acıklı.. Leyla Erbil ✨💐