“Birliktelik” bu kelime bu çağda yazıldığı kadar kolay değil, çok kalabalık her yer ve Herkesin de bir fikri var; onca sesin içinde iki kişinin sadece birbirini duymaya gayret ederek birbirini sevmesi kolay değil!.. ‘Bir’ olmak yaşadıkça öğreniyor,aşkın en güzel hali şu: Kişi önce kendini sonra karşındakini tanıyor ,seni tanıdığıma memnun oldum ;seni sen halinle beni ben halimle sevmeyi başardığımız günler,aylar, yıllar olsun🙏