Bazen bazı şeyleri geride bırakabilmek, hata ettiğimizi kabullenmek gerek. Ömer Seyfettin bir başka öyküsünde, "İnsanlar ne tuhaftır. Fikrine, ümidine, arzusuna muhalif bir şeye rastgelince hemen bozulur." der. Hayat her zaman bize uymaz.
Günaydın!..💁🏻♀️