D

D
Yeterince deh dersek hayalimizdeki yere varabiliriz!..
Hallac-ı Mansur şöyle der; “ Cehennem acı çektiğimiz yer değil, acı çektiğimizi kimsenin bilmediği yerdir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen bazı şeyleri geride bırakabilmek, hata ettiğimizi kabullenmek gerek. Ömer Seyfettin bir başka öyküsünde, "İnsanlar ne tuhaftır. Fikrine, ümidine, arzusuna muhalif bir şeye rastgelince hemen bozulur." der. Hayat her zaman bize uymaz. Günaydın!..💁🏻‍♀️
Empatinin tanımı bu olsa gerek: "Kırdığınız yerden kırılın..."
“evime gelirsen eğer sevgili bana bir ışık getir ve oradan mutlu sokağın kalabalığını seyredeyim diye küçücük bir pencere!..” — Füruğ Ferruhzad🌛
“Kadınlar birer büyük çocuktur, Marcenat.. Masal duygularını yitirmemişlerdir Hem onlar için gerçek yaşamın çerçevesi öylesine dardır ki, hep sıyrılmak isterler bundan ...” Andre Maurois İklimler