Bir noktada hepimiz Martin Eden olmuşuzdur. En nihayetinde öyleyse bu kitap neden bu kadar seviliyor ya da abartılıyor? Senelerce her içerik sayfasının bir köşesinde Martin Eden görmüşümdür. Çok da büyüttüm kafamda bir noktaya kadar. Gerçekten çok iyi bir kitap mı okumam gerekiyor mu diye. Nihayetinde okudum da. Ama kafamda büyüttüğüm gibi bir şey değilmiş. Sözün kısacası değil midir zorla güzellik olmaz diye... Eğer Martin Eden'i sevdiyseniz bana açıklayın bu sevginin sebebini ki bende sevebileyim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ya okuduğumuz fantastik, bilim kurgu, roman vs. vs. kitaplarda olan olaylar başka bir evrende aslında gerçekten yaşanılan şeylerse? Belki o evrende yaşayan insanlar (ya da başkaları) da bizim yaşadıklarımızı sanki çok sıra dışı şeylermiş gibi okuyorlardır. Gerçi bu konuda yazılan kitaplar ve çekilmiş filmler var da… Ama bu düşünce gerçekse çok garip olmaz mı? Belki de şuan başka evrende sen, bir kitabın ana kahramanısındır. Yalnız bu düşünce eğer gerçekse umarım ‘yazılıp yaşamak’ yerine ‘yaşayıp yazıl’ıyoruzdur. Yoksa kukladan bir farkımız olmaz…
#bilimkurgu #felsefe #1000kitap