Mehire üzüldüm açıkçası kitap böyle bitmemeliydi... aşırı duygu yüklü bir kitap. Her şeyboturdu kafamda da neden kavuşamadılar çok sorguladım. Ah koray toprak kokun burnuma kadar geldi. Nasıl güzel anlatış Aşırı derecede beğendim kaleminize sağlık...
Sensiz sen kitabı tüm duygularımı altüst etti resmen. O acı duygusunu tüm derinliklerimde hissettim. İyi ki tavsiye sebebi ile okumuş , bir şans vermişim. Bende size tavsiye ederim...