Derin_Derin

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kristof Kolomb,Amerika’yı keşfettikten sonra değil,keşfederken mutluydu... Sorun keşfin kendinde değil,keşfedebilme gücünde...
Sayfa 504·Kitabı okudu
Edebiyat
Oysa ben aslında insanların hepsinin hayata gereği kadar değer vermediğini,onu bol keseden harcamaya hakim olduğunu,bu nedenle de hiçbirinin sahip olduğu nimete hak kazanmadığını düşünen,ölüme mahküm bir insanım.
Sayfa 504·Kitabı okudu
Edebiyat
(Çünkü insanlar kötüdürler,kötü,çok kötüdürler!)Önlerinde altmış yıllık bir ömür varken mutsuz iseler,yaşamasını bilmiyorlarsa suç kimin?
Sayfa 502·Kitabı okudu
Edebiyat
Ama bugün ölmek sözcüğünün yerine<<yaşamak daha kolay olacak>>
Sayfa 495·Kitabı okudu
Edebiyat