Derman Aydın

Derman Aydın
@Dermanaydin
Tepelere doğru eğilen güneş ağırdan alıyor, beni doya doya seyretmek için batmak istemiyordu sanki.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet , kış bastıracak ;ayazlar,kar fırtınaları çıkacak. Ama sonunda gelecek olan hep bahardır...
"Götür, su! Aktıkça, bugünlerin kirlerini, pisliğini götür! Beni de kendin gibi tertemiz yap!"
Güneş, ovanın , uzaklaştıkça koyulaşan morumsu derinliklerine gömülmüştü.
Çünkü burada, bu kavakların dibinde, büyüleyici yeşil bir cam kırığı gibi kaldı çocukluğum...